MTV
Kaksi kampanjaa MTV:n ohjelmien kanssa onnistuivat yli odotusten.
"Yhteistyö Content Cornerin kanssa on sujunut aina niin hyvin kuin asiakkaana vain voi toivoa. Content Cornerilla ymmärrettiin toiveemme kampanjoiden vastuullisuudesta, inklusiivisuudesta sekä siitä, mitä eri kampanjoilla haluttiin kuluttajille viestiä. Tämä näkyi niin vaikuttajien sisällöissä ja vaikuttajavalinnoissa kuin projektien suunnittelussa ja toteutuksessa. Asiakkaan näkökulmasta oli ihanteellista, että pystyimme luottamaan täysin Content Cornerin porukan ammattitaitoon alusta alkaen ja tämä ammattitaito heijastui myös kampanjoiden erinomaisiin tuloksiin!"
Iida Tani, PR and Social Media Producer, MTV
MTV:lle tehtyjen vaikuttajakampanjoiden tavoitteena on ollut esitellä kiinnostavalla tavalla Muodin huipulle ja Love Island Suomi -sarjojen uusia tuotantokausia.
Molemmissa kampanjoissa kiinnitettiin huomiota vaikuttajien diversiteettiin ja siihen, että kampanjasisältöjen avulla tavoitettaisiin mahdollisimman laajalti erilaista yleisöä niin Instagramissa kuin TikTokissakin.
Muodin huipulle -kampanjassa haluttiin korostaa uudistuneen sarjan arvoja. Vaikuttajaehdotuksiin toivottiin diversiteettiä ja persoonallisuutta. Mukaan valikoituivat lopulta Julia Toivola, Meri Milash, Viivi Huuska, Martina Martiala ja Laila Lindqvist sekä
Olga Heikkala.
Tavoittavuus
987 200
Näyttökerrat
3 010 900
Sitoutumisaste
2,26 %
Tykkäystä
29 200
Kommentit
354
Love Island Suomi -kampanjassa MTV halusi kokeilla perinteisen pressitapahtuman lisäksi PR-tapahtumaa vaikuttajille. Lukujen valossa kokeilu onnistui erinomaisesti: ohjelman startti ylitti kaikki asiakkaan odotukset ja ansaittu näkyvyys oli merkittävää. PR-tapahtuman lisäksi vaikuttajalähdöt tukivat ansaittua näkyvyyttä. Mukana vaikuttajalähdöissä olivat Sara Sieppi, Aurora Binder, Yousra Chafak ja Jekku Berglund.
Ota yhteyttä! Kerromme mielellämme lisää vaikuttajamarkkinoinnista ja sen kiistattomista hyödyistä.
OTA YHTEYTTÄ
Kerromme mielellämme lisää vaikuttajistamme sekä palveluistamme. Ota yhteyttä ja mietitään yhdessä, miten voisimme tehdä yhteistyötä.
Anni Silamo, myyntijohtaja
Jessica Rantala, toimitusjohtaja